عحب صبری خدا دارد

منو عشقم

عحب صبری خدا دارد

 


اگر من جای او بودم که اول ظلم را می دیدم

 

از مخلوق بی وجدان ٬جهان را باهمه

 

زیبایی و زشتی به روی یکدگر ویرانه می کردم .


اگر من جای او بودم که می دیدم

 

یکی عریان ولرزان ٬دیگری پوشیده از

 

صد جامه رنگین زمین و آسمان را واژگون،

 

مستانه می کردم.

 
اگر من جای او بودم که در همسایه

 

صدها گرسنه ٬چند بزمی ٬گرم عیش ونوش

 

می دیدم ٬نخستین نعره مستانه را خاموش

 

آن دم بر لب پیمانه می کردم.


اگر من جای او بودم نه طاعت می پذیرفتم

 


نه گوش از بهر استغفار این بیدادگرها تیز کرده 

 

پاره پاره در کف زاهد نمایان سبحه صد دانه می کردم.

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ 27 / 8 / 1394برچسب:منوعشقم عجب صبری , ] [ ] [ mahdiye-moradhosein ] [ ]